زمانی که برای خرید زعفران به فروشگاه های بزرگ و سایت های خرید اینترنتی می رویم. با تعداد زیادی از بسته ها روبرو می شویم که هرکدام ظاهر متفاوتی را نسبت به دیگری دارد. اما در میان این تعداد طراحی بسته بندی زعفران، تنها یکی است که شما را به انتخاب و خرید کردن فرا می خواند. عوامل مهمی همچون طراحی لوگو زعفران، طراحی هویت بصری برند، نوع و جنس بسته بندی، سبک طراحی و انتخاب رنگ مناسب در این انتخاب تاثیر مستقیم دارند. هنر ما طراحی بسته بندی زعفران خلاقانه و رعایت استانداردهایی است که شانس خرید محصول شما را بیشتر می کند.
بازاریابی چاپی می تواند راهی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه باشد، زیرا به شما امکان می دهد اطلاعات ملموسی درباره شرکت یا محصول خود در اختیار آن ها قرار دهید.
به طور کلی، بروشور و کاتالوگ، اطلاعاتی در مورد یک کسب و کار، محصولات و خدمات آن ارائه میدهند. اما تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
صنعت چاپ جهان آن طور که در ایران وانمود میشود نشر را کنار نگذاشته بلکه در حال تبدیل فناوریهای چاپ انبوه به خدمتگزارانی برای بازار سفارشات کمتیراژ است که نمونههایی از این فناوریها را در ماشینآلات چاپ گاس میتوان دید.
شناخت رنگ و طریقه به کارگیری صحیح رنگ، یکی از ملزومات حیاتی یک طراح است که باید نسبت به آن شناخت داشته باشد، زیرا چاپ خوب بازتابی از یک طراحی خوب واصولی است.
نحوه چاپ سررسید سفارشی : تمام مراحل به صورت اختصاصی برای شرکت سفارش دهنده طراحی و چاپ می شود و به علاوه طراحی و نحوه چاپ سررسید سفارشی به نوع کسب و کار و محیط کار و …. نیز بستگی دارد.
حتما تا کنون بارها به این فکر کردهاید که برای تبلیغ کسب و کار خود کارت ویزیت چاپ کنید. اما آیا از سایز طراحی کارت ویزیت و ابعاد استاندارد آن اطلاع دارید؟ آیا تا کنون به این فکر کردهاید که چرا همه کارتها سایز و اندازه یکسانی دارند و ابعاد کارت ویزیت چرا اهمیت دارد؟