یکی از مزایای بازاریابی چاپی این است که می تواند بسیار هدفمند باشد. به عنوان مثال، اگر محصول جدیدی را تبلیغ می کنید، می توانید کمپین بازاریابی خود را برای کسانی که به احتمال زیاد به آن علاقه مند هستند، هدف قرار دهید. این تضمین می کند که پیام شما به افراد مناسب منتقل می شود و زمان و منابع خود را برای کسانی که بعید است به مشتری تبدیل شوند تلف نمی کنید.
یکی دیگر از مزایای بازاریابی چاپی این است که می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. برخلاف بسیاری از اشکال دیگر بازاریابی، مانند تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی، بازاریابی چاپی به بودجه زیادی نیاز ندارد. این بدان معنی است که می توانید پیام خود را بدون شکستن بانک دریافت کنید.
شما هرگز نمی توانید با چاپ کارت نام اشتباه کنید. آن ها مقرون به صرفه هستند، به راحتی توزیع می شوند و راهی عالی برای ایجاد اولین تاثیر هستند. به علاوه، می توانید آن ها را به سرعت و به راحتی چاپ کنید. علاوه بر این، کارت ویزیت یک ابزار مفید و راحت برای مشتریان شما است. این به آن ها یادآوری می کند که شما وجود دارید و به آن ها اجازه می دهد بدون دردسر با شما در تماس باشند.
چاپ تراکت یکی دیگر از گزینه های عالی برای بازاریابی کم هزینه است. آن ها برای اطلاع رسانی در مورد فروش و تبلیغات عالی هستند و می توانید مناطق خاصی را با توزیع خود هدف قرار دهید. توزیع آگهی ها همچنین می تواند به شما این امکان را بدهد که شخصاً با مشتریان تعامل داشته باشید و همه چیزهایی را که کسب و کارتان میتواند ارائه دهد، به آن ها بگویید.
در مقایسه با بروشورها، کاتالوگ ها یا چاپ مجله حاوی اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار شما هستند. شما می توانید توضیح عمیق تری از محصولات یا خدمات خود با متن و تصاویر ارائه دهید. آن ها را می توان به عنوان جزوه در نمایشگاه ها یا رویدادها استفاده کرد یا مستقیماً برای مشتریان بالقوه پست کرد.
برخی از افراد ممکن است فکر کنند که چاپ لیبل فقط موقتی یا یکبار مصرف است، اما در واقع می تواند عملکرد بسیار مهمی در کسب و کار شما داشته باشد. هزینه تولید پایین به این معنی است که شما نیازی به سرمایه گذاری پول در کمپین های تبلیغاتی بزرگ ندارید، زیرا کوچکترها این کار را خواهند کرد. با بسیاری از اشکال، انواع، رنگ ها و اندازه های موجود برای طرح های سفارشی، آن ها می توانند راهی برای شرکت شما برای بیان منحصر به فرد بودن برند شما باشند تا زمانی که پیام جالبی در دل خود داشته باشند، محدودیتی وجود ندارد.
ست های اداری شرکتی برای هر کسب و کاری از جمله مشاغل کوچک و متوسط ضروری است. این شامل مواردی مانند پاکت نامه، سربرگ، خودکار و دفترچه یادداشت و همچنین کارت ویزیت در کنار هدایای تبلیغاتی می باشد. داشتن این ابزارها یک تصویر حرفه ای از شرکت شما ایجاد می کند و تاثیر قوی به مشتریان شما می بخشد.
شما می توانید تمامی این محصولات تبلیغاتی را در چاپخانه طلوع با بهترین کیفیت سفارش بدهید.
نوشته شده توسط:نسیم یوسفی
به طور کلی، بروشور و کاتالوگ، اطلاعاتی در مورد یک کسب و کار، محصولات و خدمات آن ارائه میدهند. اما تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
صنعت چاپ جهان آن طور که در ایران وانمود میشود نشر را کنار نگذاشته بلکه در حال تبدیل فناوریهای چاپ انبوه به خدمتگزارانی برای بازار سفارشات کمتیراژ است که نمونههایی از این فناوریها را در ماشینآلات چاپ گاس میتوان دید.
شناخت رنگ و طریقه به کارگیری صحیح رنگ، یکی از ملزومات حیاتی یک طراح است که باید نسبت به آن شناخت داشته باشد، زیرا چاپ خوب بازتابی از یک طراحی خوب واصولی است.
نحوه چاپ سررسید سفارشی : تمام مراحل به صورت اختصاصی برای شرکت سفارش دهنده طراحی و چاپ می شود و به علاوه طراحی و نحوه چاپ سررسید سفارشی به نوع کسب و کار و محیط کار و …. نیز بستگی دارد.
حتما تا کنون بارها به این فکر کردهاید که برای تبلیغ کسب و کار خود کارت ویزیت چاپ کنید. اما آیا از سایز طراحی کارت ویزیت و ابعاد استاندارد آن اطلاع دارید؟ آیا تا کنون به این فکر کردهاید که چرا همه کارتها سایز و اندازه یکسانی دارند و ابعاد کارت ویزیت چرا اهمیت دارد؟
کلمه کاغذ از واژه چینی کاکتز گرفته شد ( نام فارسی آن را رخنده یا پرزه است) انسان اولیه به تدریج که نیاز به تصویر کردن اشیاء ، یادداشت کردن وقایع و ارسال پیام های کتبی را درک کرد، اهمیت و ضرورت شیئی که بتواند بر روی آن اثر به جا ماندنی را ثبت کند، دریافته بود و همواره در راه دستیابی به آن تلاش میکرد