@tolouprint

@tolouprint

09352165009

۰۹۱۵۳۵۳۲۳۶۲

منو دسترسی

تبلیغات چاپی چگونه کسب و کار شما را متحول میکند؟

1399/07/09 در ساعت 12:30:00

برای فعالیت‌های تبلیغاتی در دنیای امروز باید باور داشت که تبلیغات هزینه ‌بر نبوده، بلکه نوعی سرمایه ‌گذاری برای پیشبرد اهداف سازمانی است و در صورت اجرای صحیح می‌ تواند دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشته باشد.

تبلیغات چاپی چگونه کسب و کار شما را متحول میکند؟

میتوان گفت تبلیغات چاپی مهم ترین و مادر تمامی تبلیغات امروزی هستند ضرورت و اهمیت تبلیغات چاپی نشان میدهد این نوع تبلیغات قدیمی ترین نوع از تبلیغات است که از سالیان دراز تا به امروز وجود داشته است و هنوز نیز کاربرد آن در پوستر و تراکت، کاتالوگ و بروشور، کارت ویزیت و در بسته‌بندی رواج دارد. اما تبلیغات چاپی مزایا و معایبی نیز دارد. تیراژ بالای تبلیغات چاپی مهم ترین مزیتی است که اینگونه تبلیغات دارند و احتمال دیده شدن آن نیز بیش از انواع دیگر تبلیغات است و زمان ماندگاری طولانی تری نسبت به انواع دیگر دارد. کمپین های تبلیغاتی موفق به بازار هدف می رسند، پیام ها را به‌طور موثری پیوند میدهند و عمل می کنند. با در نظر گرفتن مزایای بسیاری از تبلیغات چاپی و اضافه کردن آن‌ها به ترکیب بازاریابی خود، تبلیغ کنندگان میتوانند قدرت چاپ و فناوری دیجیتال را برای افزایش آگاهی و درآمدهای احتمالی به کار گیرند.

 

کارایی تبلیغات چاپی

با این حال، با وجود وسواس و فن آوری دیجیتال، بازاریابی چاپی زنده تر از همیشه به روند خود ادامه میدهد، و راه اندازی چندین حوزه باعث افزایش کارایی تبلیغات چاپی می شود با توجه به این نکته برندهایی که به بیش از سه حوزه حسی و فراتر از خواندن در صفحات وب را مد نظر خود دارند، تلاش های تبلیغاتی موفق تری نسبت به برندهای دیگر دارند. در اینجا چند دلیل برای اینکه چاپ باید بخشی از مجموعه بازاریابی شما باشد، وجود دارد:

 

 

تبلیغاتی چاپی انگیزه واقعی ایجاد میکنند

کلید واقعی بازاریابی موفق این است که قبل از اینکه پیشنهاد ارزشمند خود را ارائه دهید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید تا آنها را جذب و توجه کامل خود را با محتوای عالی به دست آورید. تحقیقات اخیر بر روی مغز و اعصاب نشان داده است که مغز انسان به طور متفاوتی اطلاعات را پردازش می کند، بسته به اینکه آیا اطلاعات چاپی است یا روی صفحه نمایش داده می شود. مطالعات این واقعیت را نشان میدهد که افراد و خوانندگان تبلیغات چاپی دارای توجه بیشتری هستند زیرا چاپ برخلاف ابزارهای دیجیتال اغراق زیادی ارائه نمیدهد و مخاطب را به تجربه خواندن عمیق همراه با تفکر وا میدارد و به این معنی است که خوانندگان می توانند در محتوا کاملا درگیر شوند. و هنگامی که تبلیغات بعدی با  آن محتوا را مشاهده کنند، در واقع محتوای آن را به یاد خواهند  آورد. یک نظرسنجی تبلیغات و بازاریابی نشان می دهد که بیش از 47 درصد از مصرف کنندگان احتمالا پس از مشاهده یک آگهی چاپی در مجله یا کاتالوگ و بروشور به دنبال جستجوی آنلاین آن هستند. این خبر بزرگی است؛ زیرا همه تبلیغات یک هدف دارند تا مردم را به انجام اقدامات و ارتباط بیشتر با نام تجاری خود برسانند.

 

تبلیغات چاپی و امکان بازگشت سرمایه

برای فعالیت‌های تبلیغاتی در دنیای امروز باید باور داشت که تبلیغات هزینه ‌بر نبوده، بلکه نوعی سرمایه ‌گذاری برای پیشبرد اهداف سازمانی است و در صورت اجرای صحیح می‌ تواند دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشته باشد. با توجه به این رویکرد که هدف از تبلیغات بدست آوردن بازار فروش است و امروزه فرایند بازاریابی و تبلیغات به مراتب از فروش و تولیدات مهمتر است. در نتیجه توقف در تبلیغات به هر دلیل از جمله صرفه جویی در هزینه ها و غیره، در معرفی و عرضه محصولات به بازار موفق نخواهد بود. در فضای کسب و کار روزانه بارها و بارها مورد بمباران تبلیغاتی شرکت های گوناگون قرار می گیریم، دسترسی مشتریان به حجم بالای اطلاعات، سطح دانش و آگاهی مخاطبین و رقبای نو ظهور باعث شده است انتخاب نهایی توسط مشتری بر اساس تفاوت و تمایز همراه با خلاقیت باشد. تمایز برگه برنده ای است که سود شما را تضمین خواهد کرد. همکاران ما با سابقه دیرینه در مجموعه تخصصی طراحی، چاپ و تبلیغات طلوع آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در جهت نیل به اهداف خود در زمینه جذب مشتری و بازگشت سرمایه از طریق محصولات چاپی میباشند.

 

 

 

نوشته شده توسط : الهام رحیمی

 

 

 

 

بازاریابی چاپی

1402/03/27 در ساعت 14:31:19

بازاریابی چاپی می تواند راهی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه باشد، زیرا به شما امکان می دهد اطلاعات ملموسی درباره شرکت یا محصول خود در اختیار آن ها قرار دهید.

بازاریابی چاپی

تغییرات صنعت چاپ در ایران

1402/02/16 در ساعت 14:10:12

صنعت چاپ جهان آن طور که در ایران وانمود می‌شود نشر را کنار نگذاشته بلکه در حال تبدیل فناوری‌های چاپ انبوه به خدمتگزارانی برای بازار سفارشات کم‌تیراژ است که نمونه‌هایی از این فناوری‌ها را در ماشین‌آلات چاپ گاس می‌توان دید.

تغییرات صنعت چاپ در ایران

رنگ های حساس در چاپ افست

1402/01/29 در ساعت 14:55:46

شناخت رنگ و طریقه به کارگیری صحیح رنگ، یکی از ملزومات حیاتی یک طراح است که باید نسبت به آن شناخت داشته باشد، زیرا چاپ خوب بازتابی از یک طراحی خوب واصولی است.

رنگ های حساس در چاپ افست

چاپ سررسید

1401/10/26 در ساعت 12:33:36

نحوه چاپ سررسید سفارشی : تمام مراحل به صورت اختصاصی برای شرکت سفارش دهنده طراحی و چاپ می شود و به علاوه طراحی و نحوه چاپ سررسید سفارشی به نوع کسب و کار و محیط کار و …. نیز بستگی دارد.

چاپ سررسید

چرا کارت ویزیت ها اندازه استاندارد دارند؟؟

1401/06/19 در ساعت 14:27:43

حتما تا کنون بارها به این فکر کرده‌اید که برای تبلیغ کسب و کار خود کارت ویزیت چاپ کنید. اما آیا از سایز طراحی کارت ویزیت و ابعاد استاندارد آن اطلاع دارید؟ آیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که چرا همه کارت‌ها سایز و اندازه یکسانی دارند و ابعاد کارت ویزیت چرا اهمیت دارد؟

اهمیت داشتن لوگو برای کسب و کارها

1401/06/09 در ساعت 15:01:30

تا بحال به این مسئله دقت کرده‌اید که بلافاصله بعد از دیدن لوگوی یک برند مطرح و معروف، کالا یا خدماتی که آن برند ارائه می‌کند در ذهنتان مجسم می‌شود؟حتی اگر در لوگو نامی از آن برند برده نشده باشد.

اهمیت داشتن لوگو برای کسب و کارها
نظر جدید
0%