@tolouprint

@tolouprint

09352165009

۰۹۱۵۳۵۳۲۳۶۲

منو دسترسی

ویژگی های طراحی کارت کسب و کار خوب چیست؟

1399/07/10 در ساعت 12:12:00

کارت های کسب و کار یکی از اولین و ماندگارترین شیوه ارتباطی بین شما و مشتریان است. این جالب است که چگونه این کارت کوچک را می توان چنین ابزار بازاریابی قدرتمند تشریح کرد. چه تغییراتی می تواند باعث ایجاد یک تصوری پایدار با چشم انداز و مشتریان خود شود؟

ویژگی های طراحی کارت کسب و کار خوب چیست؟

کارت ویزیت استاندارد یک ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و زمینه کاری که انجام می دهید است، یک رسانه و ابزار ارتباطی مهم در جهت معرفی مهمترین چیزهایی است که باید به عنوان یک مدیر یا بازاریاب حرفه ای به آن توجه کنید. از مهم ترین ویژگی های کارت کسب و کار خوب آن است که پیش از هر چیز بتواند اطلاعات مورد نیاز مخاطب شما را، ساده و بی‌درد سر، در اختیار او قرار دهد به طوری که مخاطب را گمراه نکند. کارت ویزیت معرف شما و هویت شرکت تان است، با توجه به این سوال که چقدر به طراحی کارت ویزیت خود اهمیت میدهید؟ نمی توان توقع داشت که کارت ویزیت نقش یک بروشور اطلاع‌رسانی را بازی کند. بر خلاف آنچه بسیاری از افراد می‌پندارند، شما می‌توانید به قید نام و نشانی و راه‌های ارتباطی بسنده کنید. در ادامه 5 ویژگی طراحی کارت ویزیت که کارت شما را به نمونه ای استاندارد و خوب تبدیل میکند بررسی میکنیم.

 

موضع گیری کارت ویزیت

یکی از عناصر مهم در معرفی و برندسازی شرکت­ها و سازمان­ها، شعار و موضع گیری اقتصادی و تجاری آنهاست. شعار تبلیغاتی جهت­‌گیری استراتژیک و ارزش­های بنیادین مربوطه را آشکار میکند. البته شعار تبلیغاتی در صورتی که هوشمندانه و آگاهانه انتخاب شود با روشن ­کردن مسیر پیش روی شرکت­ها و سازمان­ها، کمک زیادی به متمایز­سازی کالاها و خدمات آنها میکند. ارزش ها و مواضع حرفه‌ای خود را تعریف کنید تا شما را متمایز از رقیبانتان نشان دهد. بیان موضع گیری و شعار تجاری شما موقعیت جذابی است که به ارتباط عاطفی مخاطبانتان با نام تجاری شما می انجامد و به عنوان تمرکز اصلی کسب و کار شما که کارت ویزیت تان به آن میپردازد مطرح میشود.

محتویات عملکردی کارت ویزیت

آیا تا به‌حال کارت ویزیتی را دریافت کرده‌اید که نیازهای کسب و کار مورد نظر با طراحی و چاپ و قابلیت های محتوای کارت ویزیت سازگار نیست؟ ویرایش های دوباره و چند باره کارت ویزیت میتواند یکی از بزرگترین چالش ها در ایجاد یک کارت کسب و کار قابل توجه باشد و موارد و اشکالات آن را بر طرف کند. سؤالاتی که در فرایند ویرایش در نظر گرفته میشود تا اطمینان حاصل شود که کارت ویزیت شما دارای بیشترین قابلیت های کاربردی است شامل موارد زیر است:

  • آیا جزئیات کارت ویزیت واضح، مختصر و مرتبط با هم هستند؟
  • آیا پیام کارت ویزیت حاوی روحیه رقابت است؟
  • آیا تماس مخاطبان را از طریق هر روش مناسب (تلفن، ایمیل، آدرس، توییتر و غیره) آسان می کند؟
  • آیا پیام کارت ویزیت شما را به مکالمه تشویق می کند؟

 

 

طرح بندی ساده کارت ویزیت

مطمئن شوید که مقداری فضای تنفس بر روی کارت خود داشته باشید به طوری که خوانندگان به راحتی بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. برای این منظور پیشنهاد میشود از هر دو طرف کارت برای داشتن فضای بیشتر استفاده کنید. محتوای بیش از حد یا درهم و برهمی مانند کدهای QR، اطلاعات مهم از خوانایی کارت شما جلوگیری میکنند و فضای کمتر برای چشم انداز و یا مشتری را ترک برای نوشتن یک یادداشت مرجع به خود است.

مشتری های بالقوه کارت ویزیت

کارت کسب و کار فرصتی عالی برای تهیه و ارائه نیازهای مشتریان است. برجسته کردن و قرار دادن کارت ویزیت تان بر روی میز و در دسترس مشتریان آنها را با ارائه اطلاعات به یک صفحه وب و یا منابع دیگر اطلاعات کسب و کار و صنعت شما هدایت می کند. برای مشتریان بین المللی، چاپ کارت ویزیت خود را میتوانید با دو زبان در نظر بگیرید.

 

 

کارت ویزیت خود را به یاد ماندنی کنید

کارت های کسب و کار یکی از اولین و ماندگارترین شیوه ارتباطی بین شما و مشتریان است. این جالب است که چگونه این کارت کوچک را می توان چنین ابزار بازاریابی قدرتمند تشریح کرد. چه تغییراتی می تواند باعث ایجاد یک تصوری پایدار با چشم انداز و مشتریان خود شود؟ برای برآورد موفقیت کارت ویزیت تان یک عامل زمانی در نظر بگیرید که چگونه کارت ویزیت تان به سرعت توزیع میشود یا اینکه چه مدت کارت ویزیت شما در کیف پول  مخاطبان قرار دارد. یک کارت حرفه ای طراحی شده و چاپی، احساس قویتری از اعتبار ایجاد می کند. اگر به دنبال گزینه های چاپی هستید، همکاران ما در گروه چاپ و تبلیغات طلوع ارائه دهده انواع کاغذهای با کیفیت و چاپ محصولات تبلیغاتی، کارت ویزیت، سربرگ، اوراق اداری، پوستر و تراکت و غیره است.

 

 

 

 

نوشته شده توسط : الهام رحیمی

 

بازاریابی چاپی

1402/03/27 در ساعت 14:31:19

بازاریابی چاپی می تواند راهی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه باشد، زیرا به شما امکان می دهد اطلاعات ملموسی درباره شرکت یا محصول خود در اختیار آن ها قرار دهید.

بازاریابی چاپی

تغییرات صنعت چاپ در ایران

1402/02/16 در ساعت 14:10:12

صنعت چاپ جهان آن طور که در ایران وانمود می‌شود نشر را کنار نگذاشته بلکه در حال تبدیل فناوری‌های چاپ انبوه به خدمتگزارانی برای بازار سفارشات کم‌تیراژ است که نمونه‌هایی از این فناوری‌ها را در ماشین‌آلات چاپ گاس می‌توان دید.

تغییرات صنعت چاپ در ایران

رنگ های حساس در چاپ افست

1402/01/29 در ساعت 14:55:46

شناخت رنگ و طریقه به کارگیری صحیح رنگ، یکی از ملزومات حیاتی یک طراح است که باید نسبت به آن شناخت داشته باشد، زیرا چاپ خوب بازتابی از یک طراحی خوب واصولی است.

رنگ های حساس در چاپ افست

چرا کارت ویزیت ها اندازه استاندارد دارند؟؟

1401/06/19 در ساعت 14:27:43

حتما تا کنون بارها به این فکر کرده‌اید که برای تبلیغ کسب و کار خود کارت ویزیت چاپ کنید. اما آیا از سایز طراحی کارت ویزیت و ابعاد استاندارد آن اطلاع دارید؟ آیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که چرا همه کارت‌ها سایز و اندازه یکسانی دارند و ابعاد کارت ویزیت چرا اهمیت دارد؟

ارزش کاغذ در دنیای امروز

1401/06/17 در ساعت 14:03:16

کلمه کاغذ از واژه چینی کاکتز گرفته شد ( نام فارسی آن را رخنده یا پرزه است) انسان اولیه به تدریج که نیاز به تصویر کردن اشیاء ، یادداشت کردن وقایع و ارسال پیام های کتبی را درک کرد، اهمیت و ضرورت شیئی که بتواند بر روی آن اثر به جا ماندنی را ثبت کند، دریافته بود و همواره در راه دستیابی به آن تلاش می‌کرد

ارزش کاغذ در دنیای امروز

اهمیت داشتن لوگو برای کسب و کارها

1401/06/09 در ساعت 15:01:30

تا بحال به این مسئله دقت کرده‌اید که بلافاصله بعد از دیدن لوگوی یک برند مطرح و معروف، کالا یا خدماتی که آن برند ارائه می‌کند در ذهنتان مجسم می‌شود؟حتی اگر در لوگو نامی از آن برند برده نشده باشد.

اهمیت داشتن لوگو برای کسب و کارها
نظر جدید
0%