شما باید برای اینکه کارتان به بهترین نحو نمایش داده شود از طراحی فولدر حرفه ای استفاده کنید تا تاثیر خودش را به درستی
بگذارد.فولدرهای تبلیغاتی یکی از ابزار های تبلیغاتی است که به صورت مقاوم تولید می شود و علاوه بر مزیت های تبلیغاتی و
نمایش دادن و مطرح کردن نام سازمان،میتواند به عنوان یک پوشه،دیگر محصولات تبلیغاتی مانند سربرگ،سی دی،خودکار و …
را در خود جای دهد.
وقتی که شما به فولدر به دید یک ابزار برای تبلیغات سازمان خود نگاه کنید،قطعا سعی در تولید بهترین فولدر خواهید کرد تا بتوانید
کار بی نقصی تولید کنید.این امر تنها با طراحی فولدر حرفه ای امکان پذیر است تا یک نمونه کار برای شما طراحی کنند که سال ها
بتوانید از آن استفاده کنید بدون آنکه قدیمی یا ناکارآمد شود.
هنگامی که میخواهید یک فولدر تبلیغاتی چاپ کنید،نام،لوگو و اطلاعات در جلوی فولدر و درب آن چاپ می شود که به راحتی قابل
مشاهده باشد.چاپ فولدر میتواند به صورت تک رنگ،دو رنگ، یا تمام رنگ چاپ شود و این انتخاب بسته به تصویری که شما انتخاب
میکنید دارد.
چاپ فولدر تبلیغاتی در اندازه های مختلف چاپ می شود اما یکی از سایز های متداول چاپ فولدر A4 است.این اندازه به دلیل اینکه
برای محافظت از برگه ها و بروشور ها کاربردی است متداول است.در طراحی برای جیب های فولدر،انواع مختلفی وجود دارد که بسته به
کاربرد مورد نظر شما و سلیقه قابل انتخاب است.
مهمترین نکته و پیشنهاد در طراحی گرافیک فولدر تبلیغاتی استفاده از رنگهای پنتون و ساختگی است، از این رو اگر برای مشتری ایرادی ندارد با اندکی هزینه بیشتر از چاپ چهار رنگ منصرف شوید و طراحی را به گونه ای انجام دهید که تنها از دو رنگ در آن استفاده شود.
فولدر باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد پس باید در چاپ آن از مقوای گرم بالا استفاده شود تا آن استحکام را داشته باشد.فولدر ها
معمولا دارای روکش های مختلفی مانند یو وی،سلفون و … هستند تا هم باعث زیبایی آن ها شود و هم استحکام آن ها را بالا ببرد.
چاپ طلوع با بالاترین تجارب و داشتن دستگاه های مدرن روز میتواند بهترین فولدر را برای شما تهیه کند و در اختیار شما قرار دهد.
نوشته شده توسط : الهام رحیمی
بازاریابی چاپی می تواند راهی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه باشد، زیرا به شما امکان می دهد اطلاعات ملموسی درباره شرکت یا محصول خود در اختیار آن ها قرار دهید.
صنعت چاپ جهان آن طور که در ایران وانمود میشود نشر را کنار نگذاشته بلکه در حال تبدیل فناوریهای چاپ انبوه به خدمتگزارانی برای بازار سفارشات کمتیراژ است که نمونههایی از این فناوریها را در ماشینآلات چاپ گاس میتوان دید.
شناخت رنگ و طریقه به کارگیری صحیح رنگ، یکی از ملزومات حیاتی یک طراح است که باید نسبت به آن شناخت داشته باشد، زیرا چاپ خوب بازتابی از یک طراحی خوب واصولی است.
نحوه چاپ سررسید سفارشی : تمام مراحل به صورت اختصاصی برای شرکت سفارش دهنده طراحی و چاپ می شود و به علاوه طراحی و نحوه چاپ سررسید سفارشی به نوع کسب و کار و محیط کار و …. نیز بستگی دارد.
کلمه کاغذ از واژه چینی کاکتز گرفته شد ( نام فارسی آن را رخنده یا پرزه است) انسان اولیه به تدریج که نیاز به تصویر کردن اشیاء ، یادداشت کردن وقایع و ارسال پیام های کتبی را درک کرد، اهمیت و ضرورت شیئی که بتواند بر روی آن اثر به جا ماندنی را ثبت کند، دریافته بود و همواره در راه دستیابی به آن تلاش میکرد